Er du tæt på en, der drikker eller bruger andre former for rusmidler?

Pårørende til en der drikker eller bruger andre former for rusmidler - få hjælp som passer til din situation

Alle i en familie kan være med til at ændre et alkohol- eller rusmiddelproblem. Som pårørende kan du være fanget i et net af oplevelser med din mand, voksne barn eller nærmeste, der drikker for meget eller bruger rusmidler. Du kan derfor søge hjælp til at håndtere den svære situation. Når pårørende modtager hjælp, sker der ofte noget i resten af familien. Den hjælp, du modtager, kan sprede ringe i vandet og motivere din nærmeste til også at opsøge hjælp.

I Rusmiddelcentret tilbyder vi op til fem samtaler, der har DIG og DINE behov i centrum. Få en uforpligtende snak på 5620 2720 eller send en mail til rus@faxekommune.dk.